REKLAMACE

Kupující

Kupující je povinen bezprostředně po dodání zboží prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodávajícího o případných zjištěných závadách; zjevně poškozený balíček od doručovatele nepřevzít.

Osobním převzetím zboží od prodávajícího kupující stvrzuje, že je zboží v pořádku.

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství),  je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří dnů, písemně informovat prodávajícího.

Každou reklamaci je kupující povinen oznámit před jejím odesláním na kontaktní adresu a následně si způsob předání obě strany potvrdí e-mailem nebo telefonicky. Kupující přitom co nejvýstižněji popíše závady a jejich projevy, doloží fakturu a uvede telefonní číslo a email. Reklamaci doručuje kupující na vlastní náklady prodávajícímu, a to na adresu: MAKEUP ORGANIZER s.r.o., Okružní 189, 25101 Babice u Říčan. Zboží je možné (po konkrétní domluvě) předat na kontaktní adrese osobně a nebo zaslat, ale nesmí být zasláno na dobírku (v tom případě nebude převzato).

Prodávající

O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží a vyrozumí o tom kupujícího prokazatelným způsobem.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.

V případě oprávněnosti reklamace zboží v záruce, pošle prodávající na vlastní náklady zboží kupujícímu nebo vrátí částku za zboží bez poštovného (v závislosti na způsobu řešení reklamace). V případě osobního doručení reklamovaného zboží, bude vyřízená reklamace předána také osobně.

Zánik nároku na uplatnění reklamace

Nárok na uznání reklamace zaniká v případě: nesprávného používání, zacházení či použitím, které je v rozporu s návodem či obvyklými postupy; používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám použití nebo obvyklému použití; poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním; nesprávným čištěním (např. rozpouštědly apod.).

V případě neoprávněné reklamace je reklamace odmítnuta, zboží je vráceno kupujícímu na jeho náklady, nebo je oprava kupujícímu účtována, o čemž musí být kupující předem vyrozuměn.

Košík

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte. pro více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít