REKLAMACE
Kupující
Kupující je povinen bezprostředně po dodání zboží prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodávajícího o případných zjištěných závadách; zjevně poškozený balíček od doručovatele nepřevzít.
Osobním převzetím zboží od prodávajícího kupující stvrzuje, že je zboží v pořádku.
Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství), je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří dnů, písemně informovat prodávajícího.
Každou reklamaci je kupující povinen oznámit před jejím odesláním na kontaktní adresu a následně si způsob předání obě strany potvrdí e-mailem nebo telefonicky. Kupující přitom co nejvýstižněji popíše závady a jejich projevy, doloží fakturu a uvede telefonní číslo a email. Reklamaci doručuje kupující na vlastní náklady prodávajícímu, a to na adresu: MAKEUP ORGANIZER s.r.o., Okružní 189, 25101 Babice u Říčan. Zboží je možné (po konkrétní domluvě) předat na kontaktní adrese osobně a nebo zaslat, ale nesmí být zasláno na dobírku (v tom případě nebude převzato).
Prodávající
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží a vyrozumí o tom kupujícího prokazatelným způsobem.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
V případě oprávněnosti reklamace zboží v záruce, pošle prodávající na vlastní náklady zboží kupujícímu nebo vrátí částku za zboží bez poštovného (v závislosti na způsobu řešení reklamace). V případě osobního doručení reklamovaného zboží, bude vyřízená reklamace předána také osobně.
Zánik nároku na uplatnění reklamace
Nárok na uznání reklamace zaniká v případě: nesprávného používání, zacházení či použitím, které je v rozporu s návodem či obvyklými postupy; používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám použití nebo obvyklému použití; poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním; nesprávným čištěním (např. rozpouštědly apod.).
V případě neoprávněné reklamace je reklamace odmítnuta, zboží je vráceno kupujícímu na jeho náklady, nebo je oprava kupujícímu účtována, o čemž musí být kupující předem vyrozuměn.